15 Mart 2023 Çarşamba

Dizi Beşlisi #6

1. The Office

Amerikan versiyonunu izledim, İngiliz versiyonunu da ilk fırsatta izleyeceğim. İçinde Ricky Gervais bulunan bir işin kötü olma olasılığı yok gibi bir şey herhalde. İlk bölümlerde acayip yabancılaşarak izledim ama bölümler ilerledikçe, karakterler yerine oturdukça çok zevk almaya başladım. Dizi Dunder Mufflin adında bir kağıt şirketinde yaşanan günlük olayları konu alıyor. Dizinin herkese hitap eden bir mizahı yok ama ben bayıldım. Bu kadar geç izlediğime de biraz üzüldüm. Bu tip 9-10 sezonluk dizileri izlemek doğal olarak biraz zaman alıyor ve ben bingelemeden günde 1-2 bölüm izleyerek bitirdim. Böyle olunca da uzun zaman karakterle birlikte olma hissi yakalıyorsunuz ve arkadaş gibi oluyorsunuz. Bu hissi çok seviyorum.

2. Seinfeld

Ben sitcomlarda sondan başa doğru gidiyorum sanırım. Seinfeld de bu işin ilklerinden. 89-98 yılları arasında yayınlanmış eski bir dizi. Dizide Jerry ve arkadaşları George Costanza, Elaine Benes ve Cosmo Kramer'ın maceraları konu ediliyor. Ben henüz başlardayım şimdilik güzel gidiyor ama ilerleyen sezonlarda daha da iyi olduğu söyleniyor bakalım izleyip göreceğiz.

3. Emily in Paris

Bu dizi benim için antidepresan vazifesi görüyor desem yalan olmaz. Renkler, sahneler tam bir görsel şölen, müzikler de çok tatlı. Dizi, bir iş fırsatı için Paris'e taşınan ve kültür çatışması yaşayan Amerikalı bir kadın olan Emily'nin başına gelenleri anlatıyor. Bu aralar Fransız kültürüne karşı bir ilgim var dolayısıyla bu diziyi izlemeyi de seviyorum. Çok tatlı bir dizi.


4. The Serpent

The Serpent, 70’li yıllarda Güneydoğu Asya’da Batılı turistlerin peşine düşen bir seri katilin hikayesini konu ediyor. Charles Sobhraj, Güneydoğu Asya’daki çeşitli ülkelere seyahat eden 20 gezginin cinayetinin sorumlusudur. Dizide dünyanın farklı kıtalarında hakkında arama emri çıkarılan Sobhraj’ın yakalanma öyküsünün anlatılıyor. Toplamda 1 sezon / 8 bölümden oluşuyor. Ben sevdim, iyi diziydi. Ayrıca dizinin bir bölümünde Türk oyuncu İlker Kaleli oynuyor.

5. Sex Education

Gençlik dizilerini seviyorum. Toplam 3 sezonluk dizide karakter gelişimi çok güzel ilerliyor. Toy ve içine kapanık bir öğrenci olan Otis Milburn, cinsellik terapisti olan annesiyle birlikte yaşamaktadır. Haliyle cinsellik sohbetlerinin tam ortasında büyüyen Otis, yıllar içerisinde bu konu üzerinde uzmanlaşmıştır. Otis, uzmanlığını okulda statü elde etmek için kullanabileceğini keşfeder. Zeki arkadaşı Maeve ile harekete geçer ve arkadaşlarının seksle ilgili problemlerini çözmek için gizli bir seks terapisi kliniği açar. Dizideki genç karakterler bir yandan akademik hayatları, gelecekleri için eğitimlerini sürdürürken bir yandan da bitmek bilmek ergenlik sorunlarıyla baş etmeye, kendilerini tanımaya, sosyal hayatta var olmaya çalışıyor ve birbirinden güzel dostluklar kuruyorlar. İngiliz dizilerini seviyorum.

4 yorum:

  1. seinfeld i hep izlerim, the office ingilizi daha iyi tabisi :)

    YanıtlaSil
  2. büssürü dizi izleyip yazdım, son yazımdaa :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli :)