7 Mart 2021 Pazar

Youtube Kanalım


Merhabalar!

Küçüklüğümden beri sanata tutkunum, özellikle de resme... Bir süre ara vermiş olsam da hayatımı bir miktar da olsa düzene soktuktan sonra resim yapmaya tekrar başladım. Yeni şeyler öğrendim, bilmediğim çok şey varmış. Araştırdım, okudum, izledim. Biraz zor da olsa benim için gerekli olan birçok bilgiye ulaştım. Sonra baktım ki aradığım her şeyi bulmak hiç de kolay olmadı. Benim gibi bu işe yeni merak salmış ama nereden başlayacağını bilmeyenler, hiçbir fikri olmayanlar için videolar çekmeye başladım. İlk aşamada merak edilenleri, benim de en başta merak ettiklerim ve başka yerlerde bulamadığım bilgileri vs. bir arada toplayıp çektiğim videoları youtube kanalımda paylaşıyorum. Umarım birilerinin işine yarıyordur. Resme ilgisi olanları, ya da resim videoları izleyip rahatlamak isteyenleri kanalıma beklerim. Desteklerinizi esirgemeyip abone olursanız da çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler! :)

Link >>> Didem Arte

18 yorum:

  1. Çok çok güzel olmuş resim... Kuzey ışıkları... Kesinlikle yeteneğiniz var, bol bol böyle resimler bekleriz :) Sondaki yıldızları boya ile yapmadınız sanırım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Devamı gelecek inşallah :) Yıldızları akrilik boya ve 3/0 numaralı fırça ile yaptım.

      Sil
  2. Baktım kanalınıza. Kitap ayraçları olsun diğer manzara çizimi olsun çok güzel olmuş. Başarılar dilerim.

    ''Kuzey Işıkları'' tarzında benimde çizimlerim var. telefondan çiziyorum. Herhangi bir eğitimim yok sevdiğim için çiziyorum. Bloğuma beklerim resim çizen birinden çizimlerim hakkında yorum almak güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... Tabii ki ziyaret edeceğim blogunuzu :)

      Sil
  3. Çok güzel Didem. Tebrik ederim. Videonu izliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ne güzeel. resim yapmasam da en sevdiğim sanat. duyurayım yine kanalınıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deep çok sevinirim :)

      Sil
  5. Daha önce abone olmuştuk, bizim kızlar da çok meraklı boyama işine gerçi iki numara duvarları tuval olarak kullansa da biraz daha büyüdüklerinde sizden ders alırlar:)
    Başarılar dileriz

    YanıtlaSil
  6. Abone oldum ben de hayırlı olsun çok isterdim resim yapabilmeyi:( ama maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ denemekten korkmayın 😇

      Sil
  7. Yolun açık olsun, güzel paylaşımlarını merakla bekliyoruz.^-^

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık, nice şeyler yaratırsınız umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah 🙏🏻

      Sil
  9. Ben takip ediyormuşum zaten :P

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli :)