5 Mayıs 2023 Cuma

Orkide

Hayatımda ilk defa baktığım bir orkidem çiçek açıyor. Sabah tesadüfen gördüm ve oturdum mutluluktan ağladım. Evet yaptım bunu çünkü mucize gibi bir şey oldu benim için. Monsteram uzun bir süredir yeni yaprak çıkarmıyor, daha önce hediye gelen orkidelerime de hiç bakamamıştım, hepsini annemin evine götürdüm ve orada bir bir açtılar. Ama bu kez ilk defa benim baktığım bir orkide çiçek veriyor. Oysa dün kendi kendime monsteramın yeni yaprak çıkarmaması, sarmaşığımın yapraklarının sararması ve senelerdir hiçbir orkidemin çiçek açmaması nedeniyle ben hiçbir zaman çiçek bakamayacağım herhalde diye düşünmüştüm. Bugün ise orkidemin çiçek açtığını gördüm ve mutluluktan ağladım. Bu bir şeylerin habercisi olmalı :’) 🧿

10 yorum:

  1. güzeeel evey o zamansa hep güzel şeylerin başlangıcı olsun mademsi :)

    YanıtlaSil
  2. Şahane. Maşallah diyeyim:) Dediğiniz gibi güzel günlerin müjdecisi olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , inşallah öyle olur :)

      Sil
  3. Ben de benzer duygulara kapılmıştım, ilk ektiğim çekirdek çimlendiğinde. Bambaşka bir sevinç o. Şuraya bir nazar boncuğu iliştirdim farzedin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden müthiş bir duyguymuş, o gün acayip heyecanlandım. Nazar boncuğunu da iliştirdim :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel. Çiçekler konusunda ben de şanssızım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün sürpriz yaparlar belki size de ;)

      Sil
  5. Çok güzel bir haber bu, maşallah diyeyim. :)
    Ben hiç orkide bakmadım. Bakımının zor olduğunu duymuştum. Bitkinin konumu, sulama miktarı ve zamanı bunlar çok önemliydi diye hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet çok zor, bana da hep hediye geldi ama çiçekleri döküldükten sonra bir daha hiç açmadılar, hatta kurudular. Bu ilkti :')

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli :)