10 Nisan 2021 Cumartesi

Taş Boyama

Merhabalar! Bu sefer biraz taş boyamadan bahsedeceğim. Yazın Ölüdeniz'den harika taşlar toplamıştım. Taş boyama yapmak için biraz büyükçe, yuvarlak ve pürüzsüz taşlar gerekiyor. Ölüdeniz tam da böyle taşlarla doluydu. İlk hevesle üç tanesini boyamıştım. Geriye kalanları boyamak daha yeni nasip oldu. Boyarken de videosunu çektim, youtube kanalıma yükledim, buradan izleyebilirsiniz. :)


Benim taşlarım açık renkli olduğu için altına beyaz boya sürmeye gerek duymadım. Öncelikle istediğim desenleri kurlun kalem ile taşların üzerlerine çizdim. Daha sonra da akrilik boyalarım ve kesik uçlu fırçam ile boyadım. Detaylar için de ince uçlu fırçalarımı kullandım. Boyama işim bittikten sonra kalın uçlu kalıcı kalemlerim ile son dokunuşları yaptım. Taşları boyama işini bitirip kurumalarını bekledikten sonra da sprey vernik ile vernikledim. Bu aşamada iyice kurumasını beklemek çok önemli. Ve işte taşlarım hazır!

8 yorum:

  1. Çok sevimli olmuşlar, elinize emeğinize sağlık.Taşlık bir yer bulunca şöyle alıcı gözle bi bakayım bundan sonra taşlara:)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim , ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık. Çok güzel üretmek güzel Didem

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli :)