24 Ağustos 2022 Çarşamba

Kitap Alışverişi

Kitaplığımda her ne kadar iki raf okunmayı bekleyen kitabım olsa da yeni kitaplar almaktan kendimi alıkoyamıyorum. Sanırım ben bir kitap alma bağımlısı olma yolunda ilerliyorum. Melikşah Altuntaş gibi olmaktan korkuyorum. :D Geçen gün bloglarda gezinirken Duygu'nun Mekanı'nda ve she is the man'in blogunda kitap alışverişi yazılarını gördüm. Amazon sitesindeki indirim ve kampanyalardan bahsediyordu. Ben de daha önce oradan hiç alışveriş yapmadım. İlk kez alışveriş yapacaklara 150 tl'ye 50 tl indirim varmış, kaçırır mıyım hiç. Hemen almak istediğim kitapları ekledim, kargo da bedavaydı, ek indirimler de uygulandı. Yani çok hesaplı bir alıveriş oldu.

Orhan Pamuk'un daha önce Kırmızı Saçlı Kadın'ını okumuştum ve sıradaki kitabı kesinlikle Masumiyet Müzesi olmalıydı. Ben, Kirke'yi de hep merak ediyordum ama bir türlü almaya fırsatım olmamıştı. Savaş Sanatı'nı da kitaplığımda var sanıyordum ama meğer yokmuş, hemen onu da ekledim sepete. Sırça Fanus'u da ne zamandır okumak istiyordum. Kazuo Ishiguro ve Ian McEwan ise çok duyduğum ve tanışmak istediğim yazarlar. Umarım tanışma için güzel seçimler yapmışımdır. :)

Eğer kitap almayı düşünen varsa Amazon'daki fırsatları kaçırmasın derim. Sizler okudunuz mu benim aldıklarımı? Ya da bu yazarların hangi kitaplarını önerirsiniz? :)

18 yorum:

  1. İyi okumalar. :)) Blogda bu şekilde haberleşmek güzel oluyor, benim de arkadaşlardan duyup alışveriş yaptığım oluyor. :)
    Savaş Sanatı'nı okumuştum, güzeldi. Kirke'yi birkaç ay önce almıştım, daha okuma fırsatı bulamadım. Kitap almayı ben de çok seviyorum ya, insan hep daha fazlasını istiyor. 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet hep daha fazlasını istiyorum :D

      Sil
  2. kirke hafif diğerleri sıkı kitaplaar :)

    YanıtlaSil
  3. Ben Kirke ve Savaş Sanatı'nı okumuştum. Özellikle Savaş Sanatı'nı çok severim. Çocuk Yasası yorumunu dört gözle bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben amazon'u bir yerde daha okumuştum ama hangi blogtu hatırlayamadım derken meğer sizin blogmuş, hemen sizi de ekledim :D Bakalım okuyunca yorumlayacağım umarım :)

      Sil
  4. Hepsi çok güzel görünüyor, keyifle okursunuz umarım :) ben de çoğunu merak ediyorum ama aralarında okuduğum yok henüz. Yorumlarınızı da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, tabii ki okuyup yorumlarım umarım :)

      Sil
  5. Sevgili Duygu'nun haberini ben de okumuştum. Hatta Savaş Sanatı'na dair bir de yazısı vardı.
    Güzel bir fırsat ve iyi değerlendirmişsiniz. İyi okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. son yazımdasııın :)

    YanıtlaSil
  7. Keyifli okumalar dilerim. 😇

    YanıtlaSil
  8. Amazon'un indirimini kaçırdım ama BKM Kitap'tan iki büyük alışveriş yaptım. Benim evde okunmayı bekleyen çok fazla kitabım var ama dayanamadım. Uzun süre almam umarım, evdekileri eritmek istiyorum.

    Savaş Sanatı çok güzel bir kitap. Yüzyıllar önce yazılmasına rağmen hâlâ güncelliğini koruyor. Masumiyet Müzesi ya sev ya nefret et kitabı. Hayranı da çok hiç sevmeyeni de. Sen ne düşüneceksin merak ediyorum. Diğer dört kitap okumadığım ama listemde olan kitaplar. Yorumlarını bekleyeceğim. Hepsini iyi günlerde oku :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle, umarım okuyacağım hepsini :) Ben de bkm'den hiç alışveriş yapmadım daha önce. Çok teşekkürler :)

      Sil
  9. Çok güzel kitaplar almışsın. İçlerinden ilgimi çekenler de oldu. Onlara bakacağım. Sana da keyifli okumalar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli :)