Listelere biraz eski biraz kült biraz popüler dizilerle devam ediyorum. Bunları bir yandan kendime arşiv olsun diye paylaştığımdan çabuk çabuk paylaşıp bir an önce güncel izlediğim dizilere gelmek istiyorum.
1. Dark
Epey konuşuldu zamanında, beyin yakmalarıyla meşhur dizimiz Dark. Aslında çok iyi dizi ama cidden bir yerden sonra beyin falan kalmıyor kim kimin nesiydi hangi zamandayız diye düşünürken bir şey anlamadan geçip gidiyor bölümler. Üç sezonluk bir dizi, final yaptı. Açıkçası son sezonun son birkaç bölümünü izleyemedim hala. Winden kasabasının çocuklarının ortadan kaybolmaya başlamasıyla bölgede yaşanan olayları konu ediniyor.
2. Stranger Things
En son dördüncü sezonu yayınlandı. Yarısını bitirdim. Herkes son sezon çok iyi yaa gibi şeyler dese de ben abartılacak bir şey göremedim henüz açıkçası. 1980'lerde Hawkins adındaki kurgusal kasabada konusu geçen dizinin ilk sezonu, genç bir çocuğun kasabada meydana gelen doğaüstü olayların ortasında kaybolması ve kaybolan arkadaşlarını arayan üç çocuğa yardım eden, psikokinetik güçlere sahip bir kızın ortaya çıkışı üzerine yapılan araştırmaları anlatıyor.
3. Chernobyl
Chernobyl, 1986 yılında Ukrayna’da Çernobil nükleer santralindeki patlama ve sonrasında yaşananları konu ediyor. Mini bir dizi.
4. Unorthodox
19 yaşındaki Yahudi bir kadın olan Esty, Williamsburg, Brooklyn'deki ultra-Ortodoks topluluğu arasında düzenli bir evlilik ile mutsuzca yaşamaktadır. Bundan kurtulmak için Birleşik Devletler'den uzak, Berlin'de yaşayan annesinin yanına kaçar ve seküler bir yaşam sürdürmeye, topluluğunun dışındaki hayatı keşfetmeye ve büyüdüğü tüm inançları reddetmeye çalışır. Hamile olduğunu öğrenen kocası, hahamlarının emriyle kuzeni ile birlikte Berlin'de Esty'yi bulmaya çalışır. İzlemeyen varsa tavsiye ederim, güzel mini dizi.
5. Messiah
Bir mini dizi daha, Orta Doğu’da gizemli bir adamın ortaya çıkmasıyla toplum ikiye ayrılır. Bir kısım mucizeler yaratıyor gibi görünen bu adamın Mesih olduğuna inanırken, diğerleri ise onun toplum düzenini bozmaya çalışan bir sahtekar olduğunu düşünür.
hepsini izledim hepsi iyiydi :)
YanıtlaSilSüperr :))
SilSadece Chernobyl'i izledim, etkileyiciydi.
YanıtlaSilEvet etkileyiciydi...
SilMessiah'ın neden ikinci sezonu gelmedi ya. Beni çok etkilemişti ve merak uyandırıcıydı. Netflix'e çok kızıyorum bu yüzden. Chernobyl de efsaneydi. Unorthodox listemde ama izlemediydim, güzele benziyor :)
YanıtlaSilGüzel diziler :)
SilHiçbirini de izlemedim desem, vallahi ben izleyemiyorum dizi falan. :)
YanıtlaSilAa öyle mi bi şans vermelisin bence :)
SilMesiah'ı çok merak ettim. Unorthodox gerçek bir yaşam hikayesi olduğu için izlemiştim. Stranger Things ve Dark'ı düzenli olarak izlemedim.
YanıtlaSilMini diziler olduğu için çabuk bitiyor araya sıkıştırılabilir :)
SilDark gerçekten çok güzel bir diziii. Stranger things de öyle, ama netflix i iptal ettim malesef son sezonu izlemedim henüz :(
YanıtlaSilGeç olsun güç olmasın :)
SilMessiah dışındakileri seyrettim ben. Hepsi de güzeldi.
YanıtlaSilGüzel diziler evet :)
SilDark ve Chernobyl izleme listemde. Özellikle Chernobyl'i çok merak ediyorum.
YanıtlaSilStranger Things'i ilk sezondan sonra izlemeyi bıraktım. Bana hitap etmedi ama hayranı çok.
İlk etapta stranger ile dark biraz benziyor gibiler ama sonra ayrılıyorlar baya. Fantastik olaylar :)
SilHepsini de izledim. Dark benim için bu listede 1. sırada, onun dışında Stranger Things ve Messiah çok severek izledim. Çernobyl büyük bir hüzünle seyrettim diyebilirim. Diğeri ise bir kadının geleneklere başkaldırısı olarak etkileyiciydi.
YanıtlaSilOzark , Umbrella Akademy ve The Crown tavsiye ederim ben de eğer izlemediyseniz tabii :)
İzlemedim o dizileri ama listemde izlenmeyi bekliyorlar özellikle ozark :)
SilMessiah'ı izledim Chernobyl de listemde😊Anlatım için teşekkürler😊
YanıtlaSilRica ederim :)
SilDark ve Stranger Things defalarca izleyebileceğim dizilerden. İzlemesi etkileyici ve beyin yakan türden.
YanıtlaSilDiğer üç diziyi henüz izleme fırsatım olmadı ama epey karşıma çıktılar. Bir gün izlemeye başlamalıyım. :)
Evet acayip beyin yakan hem de :)
YanıtlaSil